sobota, 23 marca 2013

Libster Award


Długo nic nie pisałam, bo niestety brakuje mi weny, ale myślę, że dzisiaj lub jutro coś napiszę. Zostałam nominowana do „Libster Award” przez Susan Beck z bloga  http://iloveyou-kedavra.blogspot.com

Bardzo Ci dziękuję jednak nie spodziewałam się tego, ponieważ nie piszę za długo J



Zasady:
„ Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego Blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”  Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Odpowiedzi na pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony/a aktor/aktorka?
Nie mam ulubionych, ale bardzo lubię Toma Feltona *.*


2. Gdzie chcesz spędzić swój miesiąc miodowy?
Na wyspach Bora Bora :3


3. Ile książek potrafisz przeczytać w tydzień?
Jeśli czytam jakąś serię, która mi się podoba to nawet jedną książkę na dwa dni. Chyba, że będzie cienka, to nawet na jeden dzień J


4. Co wolisz: Internet czy książki?
Lubię czytać książki, a przez Internet mogę też czytać blogi. Jednak wolę książki.


5. Wolisz paznokcie krótkie, dłuższe czy szpony?
Zdecydowanie nie za długie, ale też nie za krótkie.


6. Jaki chcesz mieć kolor włosów?
Obecnie mam brązowe, ale chciałabym mieć niebieskie końcówki *.*


7. Piszesz posty na bloga w Wordzie czy od razu na Bloggerze?
W Wordzie. Jakoś wygodniej mi tak zwłaszcza, że notki piszę przez kilka dni i co zawsze przed wstawieniem modyfikuję błędy itp.


8. Jaki jest Twój ulubiony muzyk/zespół?
Dużo ich jest. Nie mam ulubionego, ale bardzo lubię System of a Down, Times of Grace, DragonForce, Illusion, Rise Against a ostatnio polubiłam polski zespół Kabanos.


9. Jaki jest Twój znienawidzony przedmiot w szkole?
Może to dziwne ale będąc w klasie sportowej nie cierpię Wf-u


10. Jak długo zajmujesz się blogowaniem.
Niecały miesiąc.


11. Jaki jest Twój ulubiony reżyser filmowy?
Niestety nie mam ulubionego.

Nominuję:




Moje pytania:

1.  Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
3. Jaka jest Twoja ulubiona postać z Harrego Pottera i dlaczego?
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
6. Jakiego przedmiotu szkolnego nie lubisz?
7. Jaki przedmiot szkolny lubisz?
8. Co wolisz: Psa czy kota?
9. Czy osądzasz ludzi po wyglądzie?
10. Jesteś pesymistą, optymistą czy realistą?
11. Wolisz włosy długie czy krótkie?



Jeszcze raz dziękuję za nominację.
Już dzisiaj zacznę pisać nową notkę i myślę, że do poniedziałku się pojawi.
Pozdrawiam Moony :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz